Fietstocht van Saint Jean Pied de Port naar Sanitiago de Compostella

30 juli 2013 - Maasbracht, Nederland

De voorbereidingen! Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

Na enkele fietstochten door het mooie Oostenrijk en de aangrenzende landen, besloten we vorig jaar dat de vakantie bestemming 2013 Santiago de Compostella zou gaan heten. Het hele jaar door hebben we info opgezocht, zijn de plannen steeds concreter geworden en de beentjes herhaaldelijk getraind. Piet (broer van Mat) heeft de tocht recent gemaakt en heeft ons gelukkig nog van veel praktische informatie voorzien. We vertrekken vrijdag 9 augustus vanuit Maasbracht naar Luik, waar we met de fietsen op de trein stappen naar Bayonne in Zuid Frankrijk. Hier zullen we laat in de avond aankomen en de volgende morgen met de trein verder reizen naar Saint Jean Pied de Port waar we op de fiets stappen en aan de tocht van een kleine 1000 km beginnen. We hopen iedere dag iets te kunnen schrijven op dit blog.

1. Reislogger:
    30 juli 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Cor:
    31 juli 2013
    Det is waal wuut!
  3. Marisca Coumanns:
    6 augustus 2013
    Hiel vuul plezeer met fietsen
  4. Louis en Dien:
    8 augustus 2013
    Heeeeel veel succes van louis uit Venray.
    Ga er van genieten .