Nog ff

8 augustus 2013 - Maasbracht, Nederland

Vandaag mijn eerste vakantiedag  (Anita).  Mat heeft het nog erg druk met alle acties uit zetten, nu hij genomineerd is voor beste praktijkbegeleider van Nederland, waar gelijk na de vakantie beslissingen in genomen worden. Ik heb het vooral druk met inpakken, poetsen en regelzaken. Zaken die niet direct met vakantie te maken hebben, maar toch afgehandeld dienen te worden zoals, auto keuren, zorgen dat de studie van onze dochter op tijd wordt betaald, het konijn eten heeft tijdens onze afwezigheid en mijn dierbare plantjes naar het asiel worden gebracht bij Annelies. Tussendoor afscheid nemen van vrienden en familie. Dit zorgt voor een goed vakantiegevoel! Tussen de bedrijven door toch alles ingepakt en zoals het er nu uit ziet denken we alles bij elkaar te hebben. Morgen wil ik nog via Heppeneert naar Thorn fietsen om daar de eerste stempels voor mijn St. Jacobspaspoort te scoren, maar ik weet niet of dit ook haalbaar is. Naar Heppeneert ga ik in ieder geval om daar een nieuwe "engel bewaarder" te halen. Die ben ik onlangs verloren en het voelt toch niet helemaal lekker. Ondanks dat we de Camino niet vanwege geloofsovertuiging fietsen, maakt het toch iets bij je los en hoop ik dat onze tocht veel goeds zal brengen voor iedereen die we tijdens deze dagen "meedragen".

1. Hennie:
    8 augustus 2013
    Ik kom straks nog langs om te knuffelen.....Hennie
  2. Piet en Martha:
    Mat en Anita heel veel succes en veel plezier tijdens de fietstocht naar Santiago.Verzorg jullie goed,eet en drink goed. Een fietstocht naar Santiago is heel mooi maar ook zwaar. Bon Camino.
    Groeten uit Linne Piet en Martha
  3. Annie:
    8 augustus 2013
    Hierbij een digitale knuffel van mij. Ik wens jullie een prachtige reis en ervaring toe. Leefs, Wendy x