pan comido 16 aug.

16 augustus 2013 - León, Spanje

Gisteravond een ouder duits stel onmoet met een mooi verhaal. Vorig jaar hadden ze met een busreis de Camino gedeeltelijk gelopen. Ze kenden elkaar niet en hun partners waren beiden te jong overleden. Tijdens deze reis kregen ze warme gevoelens voor elkaar. Inmiddels wonen ze samen en zijn nu de camino samen als stelletje helemaal aan het lopen. Vanacht moeilijk kunnen slapen door constant blaffende
honden. Om gek van te worden! Vanmorgen blafte ze nog steeds dus maar weer vroeg op pad, want slapen ging toch niet. Vandaag makkelijk dag, piece of cake, in t spaans pan comido. Ff moeten zoeken naar een slaapplaatsje on de grote stad Leon, dat is dan wat minder na 90 km. Uiteindelijk bij een super aardige hostallier onderdak gevonden. Hij wou onze was nog wel in de droger doen (bij 35 gr.)Dit vriendelijk afgeslagen. Na het douchen 2 uur gezocht naar een vlucht. Deze geboekt voor volgende week vrijdag. We landen dan in Dusseldorf. Lijkt al zo snel, maar we moeten nog 400 km. voor we in Santiago zijn. Nu snel naar bed want zo laat hebben wij het nog niet gemaakt deze week (23.00 uur).