Prachtige tocht 12-8-2013

12 augustus 2013 - La Rioja, Spanje

Vanmorgen uit kunnen slapen. De vroege vogels waren al vertrokken toen wij om 6.45 opstonden. Kopje koffie gedronken en water bij de kerk getankt. Rond half 8 de route opgepakt. Mooie tocht die soms flink omhoog ging, maar gelukkig ook heel vaak lange stukken berg af. Hierdoor hadden al voor de middag de km die van plan waren te fietsen erop zitten.Het was vandaag iets minder warm dan gisteren Achter de wijnboer bij de kerk on Monasterio de Irache wijn gaan tanken. We zijn doorgefietst tot Navarrete zo'n 78 km verder dan het beginpunt vanmorgen. Leuke dag, nederlandse jongeman tegen gekomen die 14 onderweg was vanuit Nederland met de racefiets. Hij twijfelde over de route maar tenslotte konden we hem toch overtuigen dat hij goed zat. Kon bijna niet missen met zo veel gele pijlen op de weg! We hebben weer een slaapplekje gevonden voor de somma van 8 euro p.p. Kijken wat de pot straks schaft. Gisteren was super lekkere pelgrimsmaaltijd 3 gangen
incl. water en wijn voor 10 euro p.p. Geweldig toch? Houden we nog wat over om hier en daar een kaarsje aan te steken.

1. Louis en Dien:
    12 augustus 2013
    Het is voor mij extra leuk om jullie verhalen te lezen .
    Hou ons op de hoogte en erg veel succes.
  2. Frans en Anneke Bours:
    13 augustus 2013
    Hallo Anita en Mat elke dag lezen wij jullie reisverhalen en genieten wij van de schrijfstijl fietse en vele lieve groetjes van de baeker boursjes